cestovni-ruch.cziCOT.czCZeCOT.infoWMP.czXMLevents

Kalendárium

  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  
Czech Travel Market 2019

30.10.2019 

31.10.2019 

Czech Travel Market 2019

PVA Expo Praha Letňany (Praha)

Fórum cestovního ruchu 2019

28.11.2019  - 29.11.2019 

Fórum cestovního ruchu 2019

Courtyard by Marriott Brno (Brno)

Na propagaci Olomouckého kraje půjde ročně až 9 mil. korun

Zařazeno v
Incoming
Města & Regiony

8.10.2019

Až devět milionů korun ročně chce investovat do marketingových aktivit nová Centrála cestovního ruchu Olomouckého kraje, která má od příštího roku postupně zajišťovat propagaci v oblasti turistiky na celém území regionu, řekl krajský zastupitel pro oblast vnějších vztahů a cestovního ruchu Vladimír Lichnovský. Centrála převezme kompetence v oblasti propagace od oddělení cestovního ruchu a vnějších vztahů hejtmanství.

Až devět milionů korun ročně chce investovat do marketingových aktivit nová Centrála cestovního ruchu Olomouckého kraje

Příští rok by centrála podle Lichnovského měla do marketingových aktivit na poli cestovního ruchu investovat až pět milionů korun, přičemž v roce 2022 mají tyto výdaje vzrůst na osm až devět milionů korun. „Pilotní fáze činnosti centrály začne v průběhu příštího roku. Poté, co se rozjede naplno, bude poskytovat servis mnoha partnerům z oblasti cestovního ruchu v Olomouckém kraji,“ uvedl Lichnovský.

Centrála bude řídit například prezentaci kraje na veletrzích a výstavách, marketingové kampaně nebo spolupráci s ostatními regiony. Založení centrály, které už schválily krajská rada i zastupitelstvo, zdůvodnil Lichnovský tím, že v příštích letech to bude podmínka pro čerpání dotací na marketingové aktivity v krajích.

Hejtmanství si od nové společnosti slibuje zvýšení konkurenceschopnosti Olomouckého kaje a jeho turistických destinací v oblasti cestovního ruchu i lepší koordinaci propagace nabídky turistických cílů a účinnější rozhodování. Cestovní ruch nyní v kraji podporují dvě organizace zaměřené na Jeseníky a střední Moravu, které budou dál fungovat na místní úrovni.

„Hlavním posláním agentury bude koordinace a efektivní využívání marketingových aktivit v oblasti cestovního ruchu, a to jak u nás, tak v zahraničí,“ podotkl hejtman Ladislav Okleštěk.

Turistů v Olomouckém kraji v posledních letech přibývá. V roce 2018 se počet lidí nocujících v kraji meziročně zvýšil o 6,2 procenta na 698 978. Přijelo více českých i zahraničních hostů. Nocí, které turisté v kraji strávili, také přibylo, a to o 6,3 procenta na 2,158 milionu.

Foto: Shutterstock.com